Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
我雖然很成熟,但是...........
Jun 2nd 2013, 07:04

我在六年前
我心術不正 不正經 也不成熟
一天到晚問愛情,正妹,性以及有的沒有的垃圾問題
我在經過七年,檢討自己,痛改前非,決心不在問這個問題
(七年總共問了兩千一百多次)
我也面對自己,面對現實
我也對自己說出很重的話

''如果自己不穩定,就別學一般男生得到這個
沒有穩定,想都別想''

不過我的問題是態度
這也不知道該要怎麼說
我是有改,也有成熟
也有可能不完美的地方
(如驕傲,自以為是,把自己封閉,就是不想理人家............等)
請問大家
我要如何再次改變自己

P.S 一直問這個問題(愛情,正妹),這跟成熟有關係嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()