Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
購買腳踏車的問題
Jun 4th 2013, 09:25

我身高175 我平常都騎登山車上學..
但是騎久了看別人騎的很快很輕鬆 我的腳踏車不管騎起來 還是抬起來都比別人重很多..
而起騎起來車身也有騎快的聲音(唧唧呀呀的聲音).因為其有一段時間了..想換車

我看到別人好像是騎公路車..輪子細細的 車身很輕 騎起來也很快
但是我慨別人騎公路車都跟其一般自行車的姿勢不一樣...因為椅墊比較高..

有沒有椅墊沒這麼高...的公路車?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()