Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
誰能幫幫我! 兩句話 中文翻譯日文
Jun 4th 2013, 10:04

[unable to retrieve full-text content]

麻煩幫我翻譯 中文翻譯成日文 謝謝! 翻譯內容 : 我不知道妳是發生什麼事 方便跟我說嗎? 是跟我有關系嗎? 我希望以後還能妳做朋友! 妳以後會常來留言給我嗎?...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrushsaga3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()